lauantai 2. huhtikuuta 2011

Ei otsikkoa

Näitä postauksia on tullut niin kovaaa tahtia, että aattelin aloittaa tuon haasten, joka on pyörinyt blogeissa. Joten sen pitemmittä..

Päivä 1- Esittele itsesi

Mie oon Valeria, kutsutaan valluks, valpero, valtsu ja viimeisin valjonkka. Olen 172 cm pitkä. Asun Itä-Suomessa, kitee nimisessä kaupungissa(ja tämähän ei ole kaupunki, vaan käpykylä). Oon syntyny Venäjällä, Pitkärannassa. Täytän heinäkuussa 18 vuotta, mikä on tosi jeesh, mutta kaipaan kuitenki vielä sitä aikaa ku leikki barbeilla.. horoskoopiltani oon rapu ja kiinan horoskoopissa kukko.


Käyn lukion kakkosvuotta, ja motivaatio on loppunut! Ooon aika hymyilevä persoona. Mutta osaan olla totinenkin, kun sille päälle satun. Oon spontaani, kärsimätön, vaativa, blondi ja tajuun kaikki vitsit aina 5 minuttii jälkikäteen.



Pienempänä olin aika poikatyttö ja oon kyllä sitä vähän edelleen. Tai siis miull oli kaksi persoonaa, housutyttö ja hametyttö. Tykkään käyttää yli isoja kollareita ja isoja huppareita. Hameita/mekkoja opettelin käyttämään vasta lukiossa, ennen käytin vain farkkuja. Tykkään syödä(iinkuin varmasti kaikki muutkin), tykkään eläimistä ja miun serkuista(tai siis nekin lasketaan kyllä eläimiks) ^^^:D Meikän kuusvee synttärit!
Mitäs mie voin vielä kertoo itestäni, aaa joo! Mulla on semmmonen setä joka asuu pietarissa ja se on ison mafian pomo! Äiti kerto miulle vasta äskettäin tämmösen sukulaisseikan xDDD Ei mulla muuta, kiitos hei! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti